סוזוקי ג'ימני: מסובבת ראשים
זה כנראה רכב השטח הכי מגניב וחמוד שאי פעם נכנס לייצור. הממדים דמויי הקובייה מעניקים לו סימטריה ויזואלית כמעט מושלמת, הלוחות השטוחים מעוצבים ברגישות אומנותית ופרטי השטח השמנמנים נמצאים בדיוק במקום.
הביקורות שסוקרות את רכבי סוזוקי ג'ימני משבחות את הדגמים החדשים, ורכבים אלו מושכים הרבה מבטים מעוררי הערכה תוך כדי נסיעה. מיותר לציין שרוב בעלי רכבים אלו מקפידי על שירותי תחזוקה ותיקונים קבועים במרכזי השירות המורשים הפזורים ברחבי הארץ.
כמו מרצדס, רק יותר טובה
כשבוחנים כמה דגמים של סוזוקי ג'ימני, מרחפות איפשהו בחלק האחורי של הראש מחשבות על מרצדס G-Wagon. ניתן לראות את הקטעים 'הנגזרים' מיד. והשילוב של הגריל והפנסים הם ג'יפים טהורים, מה שסוזוקי תגיד. אבל לג'ימני יש גם המון המון חוצפה ודמות משלה.
זו הסיבה שמרכזי שירות מורשים לסוזוקי בארץ נלהבים להציג רכבים אלו באולמות התצוגה שלהם. לאחר שהרכב הזה כבר כבש את העולם והגיע עכשיו גם לישראל, מעטים נשארים אדישים ליכולות ולתכונות המתקדמות שלו.
סוזוקי ג'ימני: מערכת הנעה
הייחודיות של סוזוקי ג'ימני טמונה במערכת ההנעה המתקדמת שלה. הצצה מתחת למכסה המנוע תגלה לכם רכיבים שונים ביותר מרכבים אחרים. רמז מספר אחד הוא המנוע המותקן לאורך או מצפון לדרום.
תחשבו על Gypsy לא Brezza ותהיו בכיוון הנכון. חשוב להבין גם שמלפנים יש ציר קשיח. זה נועד לנסיעה משופרת בתנאי שטח. מרכז הציר הקשיח פועל כמו נקודת משען, כך שכאשר גלגל אחד יורד, השני נדחף למעלה. וזה אומר משיכה טובה יותר. הג'ימני מקבלת גם טווח נמוך.
מיקום חדש של רכיבים
נראה שמוט ההיגוי הועבר, וניתן לעבור באופן ידני בין ההילוכים, עם סט של דיפרנציאלים נעולים מכנית. סוזוקי ג'ימני משתמשת במערכת בקרת משיכה אלקטרונית שבולמת אוטומטית גלגלים מחליקים ומאפשרת לחלק מחדש את המומנט לגלגלים אחרים.
רכבים אלו בנויים לעמידה בתקנות החדשות לרכבים. הג'ימני הוא רכב זעיר בעיצובו; עם זאת, הגרסה הבינלאומית הזו קצת יותר גדולה. המכונה ג'ימני סיירה, היא ארוכה יותר ב-3.6 מטרים (תאמינו או לא), רוחבה 1.6 מטרים וגובהה 1.7 מטרים.
תגיות: מנוע, הילוכים, הרכב, 4 דלתות, בשטח, מחיר מחירון, צריכת דלק גבוהה יחסית , כולל תא ברכב, נהיגה קלה במיוחד, 1.5 ליטר