חייגו 08-6878020

מורשה טסלה

סוזוקי: הזמנת שירות

מוסך סוזוקי: הזמנת שירות מצוות יעיל ומקצועי

מרכזי שירות מורשים מחוללים היום מהפכה בתחום השירותים והתיקונים לרכבי סוזוקי. באותו האופן שבו אתרי השוואה נתנו כוח בחירה ותמחור לצרכן עבור מוצרי ביטוח, פיננסים, ושירות, מתפתחת היום מגמה דומה לשירותי רכב.

היום אפשר לרכז את דפוסי החשיבה של הלקוחות כדי להבין מי באמת רוצה לעשות עסקים, במחיר הנכון ועם הבטחת שירות תואמת כפי שניתן לראות עם בחירת מוסך סוזוקי. לצוות המוסך יש כוח בלתי ניתן לעצירה שמבוסס על שיטות עבודה ארוכות שנים.

המספרים של מוסך סוזוקי מדברים בעד עצמם

מנהלי מרכזי שירות מורשים לסוזוקי מדווחים על כ-1,000 נהגים ויותר שפונים מדי יום לקבלת שירות במרכזים המורשים ברחבי הארץ. הצוותים המקצועיים מספקים ללקוחות הנחיות לגבי מועד הבדיקה, השירות והייעוץ וההזמנות – 40% מהן עדיין מתבצעות בטלפון – והמספרים עולים מחודש לחודש. יש היום מאות מוסכים מורשים רשומים של סוזוקי ברחבי הארץ.

נתונים אלו רחוקים מלהיות כלים לדחיקת עסקים מהמגזר הזכיינות לטובת העצמאים, או להיפך לצורך העניין, נראה שהדגש הוא על בחירה, תמורה לכסף ושירות טוב שבעלי רכבים מבינים שהם מקבלים רק אצל מוסך סוזוקי.

בעלי רכבים שבחרו מוסכים שאינם מורשים, כמעט תמיד חזרו לקבל את השירות במוסכים המורשים, מכיוון שהיחס שהם מקבלים הוא של צוות ממוקד לקוח, שרואה רק את טובתו.

ההתפתחויות צועדות קדימה בחזיתות הטכניות והשיווקיות

הנהלת סוזוקי בישראל מדווחת על השקעות גבוהות בפיתוח מוצרים הן עבור נהגים והן עבור צוותים במרכזי השירות. לממשק מוסך סוזוקי חדש יש את היכולת לקבוע איזו תחזוקה דורשת רכב ולתמחר אותו בהתאם.

המחויבות של הצוות היא להנחיות במדריך היצרן, וזוהי גם אסטרטגיית העבודה הברורה בכל מרכזי השירות. לא מתבצעים תיקונים נוספים מעבר לתיקונים שהוצעו עם קבלת  רכב למוסך, ואם נדרשים תיקוני זכוכית או תיקוני לגוף הרכב, שמתגלים במהלך העבודה, השירות הנוסף מתבצע רק לאחר קבלת אישור של בעל הרכב.

במונחים של התפתחויות אסטרטגיות אחרות, מוסך סוזוקי מספק מסלול לשוק עבור מוצרים חדשים, כמו למשל, כל לקוח שרכש תוכנית שנתית של טיפולים לרכב, מקבל הטבות והנחות לאורך תקופת השירות.

ויטארה טורבו היברידית 16

יצירת קשר

יצירת קשר

דילוג לתוכן